Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Chris Colwell, ex skydiver για την ευτυχια




Ποια είναι για σένα η απόλυτη έκφραση ευτυχίας;
Μια αγκαλιά, ένα χαμόγελο


Η ευτυχία πηγάζει από μέσα μας ή έρχεται από εξωτερικούς παράγοντες;
Ο ίδιος μας ο εαυτός είναι το μόνο μέρος από όπου πηγάζει αληθινή ευτυχία.


Είσαι αποφασισμένος να δίνεις ευκαιρίες στον εαυτό σου να ζει ευτυχισμένα;
Ναι όλοι θέλουν να είναι ευτυχισμένοι


Εάν δεν υπήρχε κριτική ή έπαινος, τι θα ήσουν σήμερα;
Αυτό που είμαι και τώρα και θα συνεχίζω να βγάζω το καλύτερο δυνατό ακόμα και χωρίς κριτική κι έπαινο.


Πρέπει να υποφέρουμε για να γίνουμε σπουδαίοι;
Πρέπει, αν υποφέρουμε μόνο για να βιώσουμε το πώς είναι να υποφέρεις


Πώς θέλεις να επηρεάζεις και ποιόν;
Θέλω να επηρεάζω θετικά μόνο τον εαυτό μου. Αν οι άλλοι μπορούν να βλέπουν και να μαθαίνουν, τότε ας είναι.


Για ποιο λόγο εργάζεσαι;
Δουλεύω μόνο για να επηρεάζω θετικά τους γύρω μου και αναπόφευκτα να δημιουργούμε έναν καλύτερο κόσμο


Ποιο είναι το πιο αφελές πράγμα που πίστευες παλιότερα;
Ότι έπρεπε να τρέφομαι με κρέας για αν είμαι υγιής.


Αν είχες ένα βάθρο, ποιον θα έβαζες επάνω;
Τη Γη. Αν υπήρχε βέβαια ένα τόσο μεγάλο βάθρο. (χαμογελάει)


Είσαι εξαρτημένος από κάτι θετικό;
Με τον εαυτό μου, οφείλω να ομολογήσω. Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς εμένα. (χαμογελάει)


Ποιο μότο, σκεπτικό, νόμο ή παγκόσμια σοφία θα ήθελες να καταργήσεις;
Ζήσε τη ζωή τώρα.


Τι θα μάθαινες σε ένα παιδί για το χρήμα;
Ότι η πηγή που σε έφερε στη ζωή δεν μπορεί να εξαγοραστεί.


Τι προσπαθείς να ανακαλύψεις;
Τις εσωτερικές μου δυνατότητες.


Ποια πράσινη καθημερινή συνήθεια ακολουθείς για το καλό όλων;
Συμπεριφέρσου στους γύρω σου με αγάπη και σεβασμό.


Για τι πράγμα είσαι ευγνώμων;
Τη γη, τον ήλιο, το νερό και τον αέρα.


Μπορείς να συγχωρείς;
Πρέπει να συγχωρούμε.


Tι σου δίνει χαρά;
Να βλέπω τον οποιοδήποτε να γελάει.


Γιατί βρίσκεσαι σε αυτό τον κόσμο;
Για να επιβιώσω και να μεταδώσω τη γνώση που θα κάνει τον κόσμο καλύτερο.


Τι συμβουλή θα έδινες, αν είχες την ευκαιρία, στο νεότερο εαυτό σου;
Να είναι συμπονετικός και να είναι ευγνώμων για όλα.

Συντακτης:Μάρω Παρασκευούδη
Πηγη:http://www.facebook.com/profile.php?id=100000825196570